Tuesday, June 23, 2009

una nakong kahibalo sa blog

Usa ka adlaw ang akong papa. ni adto sa computer kay mag blog kuno siya. wa ra sad ko kay wa man ko kabaw unsa to. pagkataodtaod ni hawa siya kay maligo siya . wa man niya gi close. ako bitaw gi suwayan kong unsa na ah! naka buhat dayon ko og mga suwat.pag human niya og ligo kay ako siya gi ingnan pa! naa na ko blog.diha!! maynoon pag suwat dayon dai . naka suwat noon ko...............ang akong papa lipay para makat-on ko og suwat .... karon ni padayon ko ..wa baya!! heheheheeh.....

1 comment:

  1. Hahaha.... Maayo pod diay ka maniid Day Gasa. Nindot nuon nga nakatukod ka ug imong kaugalingon nga blog kay aron makahatag ka namo ug lingaw sa mga tigsunod. Ganahan kaayo ko mobasa sa imong blog kay tinuod gyud nga mga kasinati-an sa inadlaw-adlaw. Padayona ang pagsuwat ha.

    ReplyDelete